Sale!

AuraMen Serum for Men 15ml

RM40.00 RM30.00

  • Shrinking acne
  • Control excess oil on the face
  • Shrink pore and reduce blackheads
  • Moisturizing face
  • Anti aging
  • Eliminate acne scars and freckles
  • Reduce uneven skin tone

SHIPPING FEE :

Semenanjung Malaysia – RM6
Sabah & Sarawak – RM10

Out of stock

SKU: AM-SERUM Categories: , ,

Product Description

Kebaikan Auraman Serum ni ialah ia boleh menhilangkan kulit berminyak dan jerawat , membantu memudar bintik hitam dan bintik putih, menegangkan kulit.

Cara pakainya.
Cara memakainya ialah calit pada 5 point iaitu dahi hidung pipi kiri dan kanan serta dagu. Cara menyapu serum ialah dengan menolak keatas ini kerana supaya kulit anda akan sentiasa tegang dan biarkan ia meresap kedalam wajah anda.

AURAMEN SERUM
– Nak tambah vitamin pada muka? Dengan serum ini akan menambah segar dan serap kedalam kulit muka
– Ramai yang menjauhkan diri dari anda akibat muka berminyak, kini dengan auramen serum semua orang ingin berkawan dengan anda
– Percaya atau tidak masalah jerawat akan kecut seawal 24jam
– Hilang keyakinan untuk berbicara di khalayak ramai disebabkan muka berminyak dan berjerawat? Dapatkan auramen serum tuntuk kembali keyakinan diri
– Cara paling senang nak jaga muka? Auramen serum lah jawapannya
– Risau muka berjerawat disebabkan muka yang terlampau banyak minyak. auramen serum adalah solusi yang terbaik untuk muka yang berminyak ?

– Antara produk2 yang paling banyak menangani masalah muka yang berminyak
– Dah bertahun jugak sy alami masalah jeragat kat kulit muka, berbagai cara buat tak jadi termasuk pergi pakar pun masih tak selesai
– Rahsia hilangkan jeragat dalam masa 7 hari paling cepat paling mudah dan paling berkesan di abad ini


AURAMEN SERUM
• Wajah anda dibanjiri dengan minyak? Senang je, auramen serum ini dapat menghilangkan minyak di wajah anda .

• Bintik hitam dan putih sering muncul di muka anda? Walaupun anda sering bertukar produk untuk menghilangkan bintik hitam dan putih. Tidak payah berfikir panjang, terus beli auramen serum yang pasti dapat mengatasi masalah anda.

Additional Information

Ingredient

Aqua, Butylene glycol, Denatured alkohol, Glycerin ( and ) hamamelis virginiana ( witch hazel ) extract, Biosaccharide gum, Butylene glycol (and ) magnolia kobus bark extract, Xanthan gum, Phenoxyethanol ( and ) methylisothiazolinone, Allantoin, Tea tree oil, Salicylic acid, Tocopherol acetate

  • Basuh muka dengan sabun muka Auramen 2 kali sehari pagi dan malam
  • Selepas cuci muka, letakkan serum ini di bahagian permukaan muka yang ada jerawat

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “AuraMen Serum for Men 15ml”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Real Feedback from Real Customer!...


Read more testimonial here »